Παίζοντας υπεύθυνα, ό, τι χρειάζεται να γνωρίζω

Εφαρμόζουμε μια πολιτική ηθικής και υπεύθυνης παροχής προιόντων στοιχηματισμού, που προορίζονται να χρησιμοποιηθούν υπεύθυνα από τους πελάτες μας. Για να υποστηρίξουμε αυτήν την αποστολή, προωθούμε προληπτικά τα εργαλεία ασφαλούς παιχνιδιού στους πελάτες μας για ένα ενισχυμένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον παιχνιδιού, παραμένοντας αφοσιωμένοι στο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια 100% ξέγνοιαστη, ευχάριστη και ασφαλή εμπειρία.

Παίζω για διασκέδαση, κρατώντας το απλά ένα παιχνίδι

Η διασκέδαση είναι η λέξη-κλειδί εδώ και η τοποθέτηση ενός στοιχήματος που μπορώ να διαχειριστώ οικονομικά και μόνο για ψυχαγωγία, είναι ο μόνος τρόπος για αυτό. Το να ποντάρω περισσότερα από όσα μπορώ για να ρεφάρω, να κερδίσω χρήματα ή για οποιοδήποτε άλλο κίνητρο εκτός της διασκέδασης, σίγουρα δεν είναι.

Γνωρίζω τον εαυτό μου

Γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό μου, για να ξέρω και πότε πρέπει να σταματήσω - Αν υπάρχει κίνδυνος να αναπτύξω εθισμό ή έχω ξεκινήσει να παίζω ανησυχητικά συχνά, κάνοντας το ανώνυμο αυτοδιαγνωστικό τεστ μπορώ να βοηθηθώ και να λάβω και τις ανάλογες συμβουλές υπεύθυνου στοιχηματισμού βάσει των απαντήσεών μου.

Διατηρώ τον έλεγχο του παιχνιδιού με τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού εδώ

Ελέγχω το παιχνίδι μου, χρησιμοποιώντας όρια που ταιριάζουν καλύτερα με την στοιχηματική μου συμπεριφορά. Μπορώ να δοκιμάσω τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού εδώ ή να λάβω τη δωρεάν καθοδήγηση από τους ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους της Stoiximan.

Δίνω προσοχή στον χρόνο που περνάω παίζοντας

Ο χρόνος περνά όταν κανείς διασκεδάζει! Και αυτό είναι ακόμη πιο υπέροχο, αν έχει προσδιοριστεί εκ των προτέρων ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος στη σελίδα της Stoiximan ανά συνεδρία, έτσι ώστε να μην ξεπερνιούνται τα όρια και να χρησιμοποιούνται οι υπηρεσίες της Stoiximan μόνο για διασκέδαση! Χρόνος για τυχερά παιχνίδια δεν πρέπει να υπάρχει, όταν είναι σε βάρος του καθημερινού προγράμματός μου ή όταν μπορεί να επηρεάσει την εργασία, τις σχέσεις ή/και την ψυχική ή σωματική υγεία μου.

Προϋπολογίζω τα χρήματα που πρόκειται να ξοδέψω

Αποφασίζω εκ των προτέρων το μέγιστο ποσό χρημάτων που είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω. Ορίζω τον προϋπολογισμό μου και τον ακολουθώ πιστά. Χρησιμοποιώ τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού για να ορίσω ένα όριο μόνος μου ή μπορώ να απευθυνθώ για δωρεάν καθοδήγηση από τους ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους της Stoiximan.

Παραμένω κοινωνικός

Παίζω μόνο για διασκέδαση και διατηρώ τις συναναστροφές με τους φίλους ή την οικογένειά μου όχι λιγότερο από ό, τι θα έκανα αν δεν έπαιζα. Είναι σίγουρο πως η Stoiximan κάνει το καλύτερό δυνατό για να περνάω ευχάριστα, αλλά τίποτα δεν αξίζει όσο τα αγαπημένα μου πρόσωπα και δεν πρέπει να απομακρυνθώ από αυτά για χάρη του στοιχηματισμού.

Δεν παίζω ποτέ υπό την επήρεια αλκοόλ ή/και τοξικών ουσιών

Ο στοιχηματισμός απαιτεί ήρεμες και σταθμισμένες αποφάσεις και οποιαδήποτε τοξικότητα θα μειώσει την ικανότητά μου να ενεργήσω σωστά. Χρησιμοποιώ τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού για να κάνω με ασφάλεια ένα διάλειμμα από τον στοιχηματισμό πριν τη χρήση αλκοόλ και άλλων τοξικών ουσιών, για να αποφύγω απώλειες που μπορεί να είναι ανεξέλεγκτες.

Παίζω υπεύθυνα και βεβαιώνομαι ότι καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό.

Είναι σημαντικό να βγάλω από το μυαλό μου ότι έχω τη σωστή στρατηγική που θα με βοηθά να κερδίζω συνέχεια, καθώς ο στοιχηματισμός είναι μια ψυχαγωγική δραστηριότητα... και τίποτα παραπάνω. Μπορεί να νιώθω τυχερός ή να έχω κερδίσει κάτι μεγάλο. Αυτό είναι υπέροχο, δεν είναι όμως σίγουρα λόγος για να εγκαταλείψω τη δουλειά μου, καθώς τα τυχερά παιχνίδια περιλαμβάνουν τη νίκη όσο και την ήττα, οπότε πρέπει να φροντίσω να κρατώ τις σωστές αποστάσεις, διατηρώντας το απλά ένα παιχνίδι!

Συχνές Ερωτήσεις

Α) Aυτο-αποκλεισμός Λογαριασμού

1. Πώς μπορώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου. Επίλεξε Αυτό-αποκλεισμό και, στη συνέχεια, το χρονικό πλαίσιο και την αιτιολόγηση, ενώ μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών μας για οποιαδήποτε πρόσθετη βοήθεια.

2. Ποιες είναι οι επιλογές/χρονικά πλαίσια Αυτο-αποκλεισμού προς επιλογή και τι περισσότερο πρέπει να γνωρίζω πριν την εφαρμογή τους στον λογαριασμό μου;

Κάνε ένα διάλειμμα: Επιλέγοντας αυτή τη λειτουργία, μπορείς να κάνεις ένα διάλειμμα ανά πάσα στιγμή για 24 ώρες, ενώ μπορείς πάντα να παρατείνεις το χρονικό διάστημα του διαλείμματος που αρχικά επέλεξες σε 1-2-6-9 μήνες ή ακόμα και επ ’αόριστον, αξιοποιόντας το εργαλείου του Αυτο-αποκλεισμού.

Αυτο-αποκλεισμός: Επιλέγοντας αυτή τη δυνατότητα, μπορείς να αποκλειστείς από τον λογαριασμό σου, με αυτή τη λειτουργία να ξεκινά από τη στιγμή που έχει οριστεί και να ισχύει για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (1-2-6-9 μήνες ή επ 'αόριστον). Εφ’ όσον οριστεί, μπορείς να αυξήσεις το χρονικό πλαίσιο ανά πάσα στιγμή με άμεση ισχύ, αλλά δεν μπορείς να το μειώσεις έως ότου ολοκληρωθεί το χρονικό πλαίσιο που είχες αρχικά ορίσει. Για την άρση μιας επ αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών, αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών, από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

3. Μπορώ να επανενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου, ενώ έχω αυτο-αποκλειστεί;

Μπορείς να αυξήσεις το χρονικό πλαίσιο του Αυτο-αποκλεισμού σου ανά πάσα στιγμή με άμεσο αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορείς να το μειώσεις. Για την άρση μιας επ αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών, αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών, από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

4. Θα επανενεργοποιηθεί αυτόματα ο λογαριασμός μου αφού λήξει η καθορισμένη περίοδος αυτό-αποκλεισμού;

Ναι, μόλις λήξει η καθορισμένη περίοδος, ο λογαριασμός σου αποκαθιστά την πλήρη πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Για την άρση μιας επ 'αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να απευθυνθείς στην Υποστήριξη πελατών , αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών, από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

5. Πόσο συχνά μπορώ να αποκλείω τον λογαριασμό μου;

Όσες φορές επιθυμείς. Μία από τις βέλτιστες πρακτικές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, είναι να κάνεις τακτικά διαλείμματα από τη στοιχηματική σου δραστηριότητά όσο συχνά θεωρείς ότι αυτό χρειάζεται.

Β) Αυτο-αποκλεισμός και κεφάλαια/ανοιχτά στοιχήματα

1. Τι θα συμβεί με τα κεφάλαια του λογαριασμού μου όταν ενεργοποιήσω την επιλογή Αυτό-αποκλεισμού;

Επιλέγοντας Αυτο-αποκλεισμό για ορισμένο χρονικό διάστημα, τα κεφάλαια του παικτικού λογαριασμού σου παραμένουν ακέραια σε αυτον για την περίοδο που επέλεξες είτε διαθέσιμα για ανάληψη, είτε για χρήση μετά τη λήξη της περιόδου Αυτο-αποκλεισμού. Αν έχεις επιλέξει επ’ αόριστον Αυτο-αποκλεισμό, μπορείς να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη πελατών για περαιτέρω πληροφορίες και βοήθεια σε αναφορά με την ανάληψη των υπολοίπων κεφαλαίων του λογαριασμού σου.

2. Τι θα συμβεί με τα ανοιχτά μου στοιχήματα όταν ενεργοποιήσω τον Αυτο-αποκλεισμό;

Τα στοιχήματα εξακολουθούν να ισχύουν και τυχόν δελτία που κερδίζουν θα μεταφερθούν αυτόματα στον παικτικό λογαριασμό σου.

3. Αν ανοικτό στοίχημά μου κερδίσει κατά τη διάρκεια του Αυτό-αποκλεισμού, θα εξακολουθώ να μπορώ να κάνω ανάληψη τα κέρδη μου;

Τα κέρδη οποιουδήποτε στοιχήματος διευθετηθεί ως κερδισμένο θα μεταφερθούν αυτόματα στον παικτικό λογαριασμό σου. Σε περίπτωση Αυτο-αποκλεισμού για ορισμένο χρονικό διάστημα, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου και να κάνεις ανάληψη τα χρήματα, ενώ αν έχεις Αυτο-αποκλείσει τον λογαριασμό σου επ 'αόριστον, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες μεταφοράς των χρημάτων σου με την μέθοδο πληρωμής της επιλογής σου.

Γ) Όρια

1. Πού μπορώ να θέσω όρια στον λογαριασμό μου;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου για να επιλέξεις από μια ποικιλία ορίων για την προστασία σου.

2. Ποιοι είναι οι τύποι περιορισμών ανάμεσα στους οποίους μπορώ να επιλέξω;

Οι τύποι περιορισμών για όλα τα προϊόντα μας είναι Όρια Απώλειας, Όρια Κατάθεσης, Χρονικά Όρια, καθώς και Ακύρωση Αίτησης Ανάληψης.

3. Πώς λειτουργούν οι συγκεκριμένοι περιορισμοί;

Όρια Απωλειών: Τα Όρια Απωλειών ξεκινούν να ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, ενώ προκύπτουν από τις Χρηματικές Ροές και διαρκούν για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (ημέρα, εβδομάδα, μήνα). Στη συνέχεια επανορίζονται αυτόματα, συνεχίζοντας να ισχύουν για το χρονικό διάστημα αυτό. Τα ανοιχτά στοιχήματα ή και τουρνουά μετρούν ως προς το όριο απώλειας. 

Όρια Κατάθεσης: Τα Όρια Κατάθεσης ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, προκύπτουν από τις καταθέσεις σου και διαρκούν για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (ημέρα, εβδομάδα, μήνα). Στη συνέχεια, επανορίζονται αυτόματα και ξεκινούν να ισχύουν ξανά, για το χρονικό διάστημα αυτό. 

Χρονικά Όρια: Τα Χρονικά Όρια για το Casino και τα Virtuals ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, προκύπτoυν από το σύνολο της παικτικής σου δραστηριότητας αποκλειστικά στα συγκεκριμένα προϊόντα και διαρκούν για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (ημέρα, εβδομάδα, μήνα). Στη συνέχεια, επανορίζονται αυτόματα και ξεκινούν να ισχύουν ξανά για το χρονικό διάστημα αυτό. 

*Μπορείς να χαμηλώσεις όλα τα παραπάνω είδη ορίων οποιαδήποτε στιγμή, ενώ για να τα αυξήσεις θα χρειαστεί να έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που επέλεξες από τη στιγμή που θα το αιτηθείς.

Ακύρωση Αιτήματος Ανάληψης: Μπορείς ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσεις τη δυνατότητα ακύρωσης αναλήψεων στον λογαριασμό σου, επιλέγοντας «Να Mην Eπιτρέπεται η Aκύρωση Aιτήματος Aνάληψης», με το αίτημά σου να έχει άμεση εφαρμογή. Σε περίπτωση που επιθυμείς να ενεργοποιήσεις και πάλι τη δυνατότητα αυτή, θα πρέπει να επιλέξεις «Να Eπιτρέπεται η Aκύρωση Aιτήματος Aνάληψης» και το αίτημά σου θα τεθεί σε εφαρμογή μια εβδομάδα από τη στιγμή που το αιτηθείς. Στην περίπτωση που επιθυμείς να ακυρώσεις ένα εκκρεμές αίτημα, θα πρέπει να εισάγεις τον κωδικό σου και να επιλέξεις «Αποθήκευση αλλαγών».

4. Πώς μπορώ να προσαρμόσω τα ενεργά μου όρια;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου, όπου θα χρειαστεί να λάβεις υπόψη ότι για τη δική σου προστασία και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις:

i) Η αλλαγή του τύπου των ορίων (π.χ. ημερήσια σε εβδομαδιαία, εβδομαδιαία σε μηνιαία κλπ) μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά τη λήξη των προηγούμενων.

ii) Η αλλαγή των χρονικών ορίων στο αυστηρότερο (πχ 120 λεπτά τη μέρα σε 60 λεπτά τη μέρα) μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα.

iii) Η αλλαγή των χρονικών ορίων σε λιγότερο αυστηρά (πχ 60 λεπτά τη μέρα σε 120 λεπτά τη μέρα) δεν επιτρέπεται, μέχρι τη λήξη του χρονικού ορίου όπως ορίστηκε αρχικά.

5. Πώς μπορώ να αποφασίσω καλύτερα για ένα όριο δαπανών που είναι κατάλληλο για μένα;

Προκειμένου να γνωρίζεις ποιό όριο δαπανών είναι κατάλληλο για εσένα, προτείνουμε να ακολουθήσεις την παρακάτω εξίσωση:

Το εισόδημά σου - Ημερήσιο κόστος ζωής - Λογαριασμοί - Χρήματα που ξοδεύεις για άλλα χόμπι = Μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό που θα μπορούσες να δαπανήσεις σε στοιχηματισμό.

Μην ξεχνάς ποτέ να κάνεις και τις ανάλογες προβλέψεις για έξοδα εκτός προγραμματισμού που μπορεί να επιφέρει η ζωή.

Δ) Αποτροπή συμμετοχής σε στοιχηματισμό για ανήλικους

1. Ποια είναι η ελάχιστη προϋπόθεση ηλικίας για το άνοιγμα λογαριασμού στοιχήματος

Πρέπει να είσαι άνω των 21 ετών ή πάνω από την ελάχιστη νόμιμη ηλικία, όπως ορίζεται στους νόμους δικαιοδοσίας που ισχύουν.

2. Πώς μπορώ να περιορίσω την πρόσβαση σε σχετικούς ιστότοπους για ανήλικα άτομα στο περιβάλλον μου;

Σου συνιστούμε να αποσυνδεθείς από συσκευές που είναι κοινόχρηστες με ανηλίκους και να μην χρησιμοποιείς ποτέ κωδικούς αυτόματης συμπλήρωσης, αν η πρόσβαση στη συσκευή είναι εύκολη από ανηλίκους.

3. Πώς μπορώ να αποκλείσω την πρόσβαση σε ιστότοπους στοιχημάτων στον υπολογιστή μου;

Αν μοιράζεσαι τον υπολογιστή σου με φίλους ή συγγενείς που είναι κάτω από τη νόμιμη ηλικία εγγραφής ή να στοιχηματισμού στον ιστότοπό μας, μπορείς να εξετάσεις τις λύσεις γονικού φιλτραρίσματος, όπως οι www.netnanny.com και www.cyberpatrol.com.

Ε) Παραπομπή σε εξωτερικό οργανισμό για θέματα που σχετίζονται με τον τζόγο

1. Αντιμετωπίζω θέματα που σχετίζονται με τον τζόγο ή εθισμό, μπορείτε να με συμβουλέψετε περαιτέρω;

Για να μιλήσεις με κάποιον που μπορεί να σου δώσει επαγγελματικές συμβουλές και υποστήριξη, επικοινώνησε με οποιονδήποτε από αυτούς τους οργανισμούς: http://www.kethea.gr/, www.gamcare. org.uk, www.gamblingtherapy.org, www.gamblersanonymous.org.uk

2. Γιατί με παραπέμπετε στο ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ;

Το ΚΕΘΕΑ είναι το μεγαλύτερο δίκτυο αποκατάστασης και κοινωνικής επανένταξης στην Ελλάδα. Παρέχει υπηρεσίες σε τοξικομανείς και τις οικογένειές τους από το 1983, γνωστό αρχικά ως Ιθάκη, η πρώτη ελληνική θεραπευτική κοινότητα. Οι υπηρεσίες του προσφέρονται δωρεάν, πολλές από αυτές στο δρόμο και στις φυλακές και σε μονάδες αποκατάστασης σε όλη την Ελλάδα. Εκτός από τον εθισμό στα ναρκωτικά, το ΚΕΘΕΑ βοηθά άτομα που πάσχουν από άλλες μορφές εθισμού, όπως το αλκοόλ, τα τυχερά παιχνίδια και το Διαδίκτυο.

Ειδικός στον κλάδος του, το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ εδρεύει στην Αθήνα και απευθύνεται σε άτομα με προβληματική χρήση αλκοόλ ή παθολογική εμπλοκή με τον στοιχηματισμό, παρέχοντας εξατομικευμένη θεραπεία σε εξωτερικούς ασθενείς, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να αντιμετωπίσουν την κατάχρηση ή τον εθισμό τους, χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν από το οικογενειακό και επαγγελματικό περιβάλλον.

3. Τι συμβαίνει όταν φτάσω στο ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ;

Η θεραπεία τυχερών παιχνιδιών του ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ βασίζεται σε ένα εξατομικευμένο πλάνο που καταρτίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του ενδιαφερομένου και έχει σχεδιαστεί με τρόπο που δεν προκαλεί αναστάτωση σε σχέση με την προσωπική, εργασιακή και κοινωνική του δραστηριότητα. Τα προγράμματα θεραπείας του ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ περιλαμβάνουν προσωπική συμβουλευτική, ομαδική ψυχοθεραπεία, ψυχιατρική υποστήριξη και θεραπεία οικογένειας ή ζευγαριών. Οι συμμετέχοντες παρακολουθούν συνήθως το πρόγραμμα μία ή δύο φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τη φάση θεραπείας που βρίσκονται. Τα προγράμματα στοχεύουν στην αντιμετώπιση των αιτίων του εθισμού τους στα τυχερά παιχνίδια, καθώς και στη δημιουργία ενός νέου τρόπου ζωής χωρίς τυχερά παιχνίδια.

4. Μπορώ να απευθυνθώ στο ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ για συμβουλές για κάποιον στο περιβάλλον μου που μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα που σχετίζονται με τον τζόγο;

Το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ παρέχει οικογενειακή υποστήριξη, κυρίως οργανώνοντας θεραπεία για ζευγάρια. Οι οικογένειες με ένα μέλος που είναι εθισμένο στο αλκοόλ ή τον στοιχηματισμό, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη την απόφαση να κάνει χρήση των θεραπευτικών τους υπηρεσιών, μπορούν ακόμα να λάβουν βοήθεια από το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ.

5. Μπορώ να φτάσω ανώνυμα στο ΚΕΘΕΑ;

Οι υπηρεσίες ΚΕΘΕΑ παρέχονται εμπιστευτικά, ενώ η ανωνυμία τηρείται πάντα.

6. Είναι δωρεάν οι συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ;

Ναι, όλες οι υπηρεσίες του ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ είναι δωρεάν.

ΣΤ) Πώς να χρησιμοποιήσω σωστά τον λογαριασμό μου, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις βέλτιστες πρακτικές του ιστότοπου:

1. Μπορώ να χρησιμοποιήσω περισσότερους από έναν λογαριασμούς;

Η απάντηση είναι όχι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.3 στον οδηγό παιγνίου "Οι πελάτες επιτρέπεται να ανοίξουν και να χρησιμοποιούν έναν μόνο λογαριασμό. To άνοιγμα ή/και η χρήση πολλαπλών λογαριασμών (συμπεριλαμβανομένων και των όποιων ήδη υπαρχόντων λογαριασμών, ανεξάρτητα από το αν ο υπάρχων λογαριασμός είναι ενεργός, ανενεργός ή κλειστός για τον οποιονδήποτε λόγο) δεν επιτρέπεται.’’

2. Επιτρέπεται να μοιραστώ τον λογαριασμό μου;

Η απάντηση είναι όχι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.13 στον οδηγό παιγνίου "Ο κάτοχος ενός λογαριασμού δεν θα επιτρέπει σε οποιοδήποτε άλλο άτομο, συμπεριλαμβανομένου οποιουδήποτε ανηλίκου, να χρησιμοποιεί ή να επαναχρησιμοποιεί τον λογαριασμό του, να έχει πρόσβαση και/ή να χρησιμοποιεί οποιοδήποτε υλικό ή πληροφορίες από την ιστοσελίδα, να αποδέχεται οποιοδήποτε βραβείο, ή να έχει πρόσβαση και/ή να συμμετέχει στις υπηρεσίες."

3. Επιτρέπεται να χρησιμοποιώ τρόπους πληρωμής τρίτων για καταθέσεις ή αναλήψεις στον δικό μου λογαριασμό ή σε άλλους;

Σύμφωνα με την παράγραφο 3.2 στον οδηγό παιγνίου "Αν θέλεις να συμμετάσχεις σε στοιχήματα/παιχνίδια, θα πρέπει να καταθέσεις κεφάλαια στον παικτικό λογαριασμό σου μέσω ενός τραπεζικού λογαριασμού ή πηγής του/της οποίας είσαι ο κάτοχος."

4. Γιατί πρέπει να συμβουλευτώ την Υποστήριξη Πελατών πριν δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό;

Η υποστήριξη πελατών μπορεί να σου δώσει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετικά με τον λογαριασμό σου και επίσης να σε βοηθήσει να συμμορφωθείς καλύτερα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας.

5. Μπορώ να καταχωρήσω εκ νέου τον νέο μου λογαριασμό, ενώ χρησιμοποιώ τον ίδιο αριθμό κινητού και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούσα προηγουμένως στον παλιό μου λογαριασμό;

Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών για την επίλυση αυτού του ζητήματος.

6. Θα χρειαστεί να ολοκληρώσω ξανά τη διαδικασία ταυτοποίησης στον νέο μου λογαριασμό;

Εφόσον ανοίγεις νέο λογαριασμό και δεν είναι δυνατή η μεταφορά προσωπικών πληροφοριών μεταξύ λογαριασμών, ναι, είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση του νέου σου λογαριασμού.

7. Πρέπει να χρησιμοποιήσω έγκυρα προσωπικά στοιχεία για την εγγραφή του λογαριασμού μου;

Ναι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.7 στον οδηγό παιγνίου ''Πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα υποχρεωτικά πεδία πληροφοριών της φόρμας εγγραφής. Πιο συγκεκριμένα: Ονοματεπώνυμο, Ημερομηνία Γέννησης, Τύπο Ταυτότητας και τον αντίστοιχο αριθμό εγγράφου, Πλήρη Διεύθυνση, Εθνικότητα, Στοιχεία Επικοινωνίας (συμπεριλαμβανομένης ενεργής διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - email) και σχετικές πληροφορίες πληρωμής. Όλα τα στοιχεία πρέπει να είναι σωστά και αληθή''

Ζ) Εμπιστευτικότητα

1. Είναι ασφαλείς οι λογαριασμοί και τα προσωπικά μου στοιχεία;

Ναι, μπορείς να ελέγξεις την Πολιτική Απορρήτου μας για να δεις τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διατηρήσουμε τις πληροφορίες σου ασφαλείς.

Η) Επικοινωνία με έναν υπεύθυνο εκπρόσωπο τυχερών παιχνιδιών:

1. Επθυμώ να επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπο Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

Η Υποστήριξη Πελατών μας είναι διαθέσιμη 24/7/365.